fizjo

Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu fizjoterapii oraz fizykoterapii. Zespół doświadczonych fizjoterapeutów interfizjo.clinic dostosowuje plan rehabilitacji do indywidualnych potrzeb każdego pacjenta, aby jak najszybciej umożliwić mu powrót do pełnej sprawności fizycznej.

NOWOCZESNY SPRZĘT

Nasze kliniki wyposażone są w najnowocześniejsze urządzenia do fizykoterapii, dzięki którym rehabilitacja jest jeszcze bardziej skuteczna.

WYSOKA SPECJALIZACJA

Zespół fizjoterapeutów o wysokich kwalifikacjach i zróżnicowanej specjalizacji umożliwia prowadzenie każdego pacjenta najbardziej adekwatną i spersonalizowaną ścieżką terapeutyczną.

PASJA I ZAANGAŻOWANIE

Pasja i zaangażowanie naszych pracowników to fundament budowy zaufania, które jest niezbędne w pracy nad przywracaniem sprawności i poprawą jakości życia pacjentów.

jak możemy pomóc?

W interfizjo.clinic wierzymy, że warunkiem osiągnięcia dobrostanu jest harmonijna praca ciała. Indywidualne potrzeby w tym zakresie stanowią punkt wyjścia każdej ścieżki terapeutycznej, którą nasi fizjoterapeuci tworzą w oparciu o specjalistyczną wiedzę medyczną i doświadczenie. Celem, do którego każda z tych ścieżek prowadzi, jest poprawa jakości życia naszych pacjentów.

Terapia manualna
Jest to podstawowa technika pracy z bólem, ograniczeniami mobilności i funkcji ciała. Nasi fizjoterapeuci wykorzystują ją najczęściej w pracy z osobami skarżącymi się na bóle mięśni czy stawów, a także z pacjentami po urazach.

Masaż
Technikę, intensywność i funkcję masażu proponujemy w oparciu o indywidualne potrzeby pacjenta. W interfizjo.clinic masaż może stanowić zarówno samodzielny zabieg relaksacyjny, jak również być elementem kompleksowego programu poprawy funkcji ciała.

Fizjoterapia uroginekologiczna
Do konsultacji w tym zakresie zachęcamy wszystkich pacjentów doświadczających problemów w obszarze miednicy mniejszej, kontyngencji, czy dysfunkcji seksualnych. Jest to nieoceniona pomoc dla kobiet odczuwających pogorszenie jakości życia po porodzie czy też operacjach w obrębie jamy brzusznej.

Fizjoterapia pediatryczna
Tę wysoko wyspecjalizowaną terapię prowadzimy już od pierwszych miesięcy życia dziecka. Konsultacja taka jest nieodzowną pomocą w walce z dziecięcymi zaburzeniami neurologicznymi czy opóźnieniami rozwojowymi. Często też służy rozwianiu obaw rodziców zatroskanych o prawidłowy rozwój ruchowy dziecka.

Fizjoterapia stomatologiczna
Dysfunkcje narządu żucia, bóle twarzy, czy szumy uszne to problemy, w których fizjoterapia może okazać się zbawienna. Zachęcamy do konsultacji zarówno pacjentów w procesie leczenia stomatologicznego, jak i poszukujących ulgi w długotrwałym, niezdiagnozowanym bólu w obszarze żuchwy czy twarzy.

Fizykoterapia
Dysponujemy nowoczesnymi urządzeniami do fizykoterapii, które wspomagają pracę naszych fizjoterapeutów w leczeniu wielu dolegliwości. Laseroterapia, ultradźwięki, czy elektroterapia mogą w sposób istotny przyspieszać procesy gojenia i redukować ból.

Funkcjonalny trening medyczny
Trening medyczny to propozycja zarówno dla osób powracających do sprawności po kontuzjach bądź zabiegach medycznych, jak i profesjonalne wsparcie w pracy nad poprawą funkcjonowania ciała i zapobieganiu kontuzjom.

Fizjoterapia neurologiczna
Osoby po udarach, z chorobami neurodegeneracyjnymi czy zaburzeniami ruchowymi mogą wymagać specjalistycznej fizjoterapii neurologicznej. Ten rodzaj terapii pomaga w możliwie największym stopniu przywrócić samodzielność pacjenta.