§1. Wyjaśnienie pojęć
- Pacjent – osoba, która korzysta z usług Interfizjo.
- Wizyta – umówione spotkanie pacjenta w Interfizjo.
- Odwołanie wizyty – rezygnacja z zaplanowanej wizyty przez pacjenta.
- Niestawienie się na wizytę – sytuacja, w której pacjent nie pojawia się na umówionej wizycie bez wcześniejszego odwołania.
- Opłata za odwołanie – opłata pobierana w przypadku odwołania wizyty w ostatniej chwili lub niestawienia się na nią.
§2. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady dotyczące płatności za odwołanie wizyty w ostatniej chwili lub niestawienie się na umówioną wizytę w Interfizjo.
- Regulamin obowiązuje wszystkich pacjentów korzystających z usług fizjoterapeutycznych, psychologicznych i medycznych świadczonych przez Interfizjo.
§3. Rezerwacja wizyt
- Rezerwacji wizyt można dokonywać osobiście, telefonicznie lub za pośrednictwem systemu rezerwacji online.
- Pacjenci zobowiązani są do podania poprawnych danych kontaktowych podczas rezerwacji wizyty.
§4. Odwołanie wizyty
- Odwołanie wizyty bez konsekwencji finansowych możliwe jest najpóźniej na 24 godziny przed planowanym terminem wizyty.
- W przypadku odwołania wizyty w terminie krótszym niż 24 godziny przed wizytą, pacjent jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 50% ceny usługi, na którą była umówiona wizyta.
- Niedokonanie płatności w terminie skutkuje brakiem możliwości umówienia kolejnej wizyty.
- W przypadku nieopłacenia kwoty za niestawienie się na umówioną wizytę, pacjent nie będzie mógł umówić się na kolejną wizytę.
- Odwołanie wizyty w dniu jej planowanego terminu skutkuje obowiązkiem uiszczenia pełnej opłaty za usługę.
§5. Niestawienie się na umówioną wizytę
- W przypadku niestawienia się na umówioną wizytę bez wcześniejszego odwołania, pacjent jest zobowiązany do uiszczenia pełnej opłaty za usługę.
- Niestawienie się na umówioną wizytę bez powiadomienia może skutkować ograniczeniem możliwości dokonywania rezerwacji w przyszłości.
§6. Wyjątki od zasad płatności
- Opłaty za odwołanie wizyty lub niestawienie się na wizytę mogą być anulowane w wyjątkowych przypadkach, takich jak nagła choroba, wypadek lub inne sytuacje losowe. W takich przypadkach pacjent zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Recepcji Interfizjo oraz przedstawienia stosownego zaświadczenia lub dowodu.
- Decyzja o zwolnieniu z opłaty jest podejmowana indywidualnie przez pracowników Interfizjo.
§7. Sposób uiszczania opłat
- Opłaty za odwołanie wizyty lub niestawienie się na wizytę należy uiścić w recepcji Interfizjo lub przelewem na konto bankowe Interfizjo 95 1090 1014 0000 0001 5348 3263 w terminie 7 dni od daty umówionej wizyty.
- Brak uregulowania należności w wyznaczonym terminie może skutkować naliczeniem odsetek ustawowych za zwłokę.
§8. Postanowienia końcowe
- Niniejszy regulamin jest dostępny w recepcji Interfizjo oraz na stronie internetowej www.interfizjo.pl.
- Interfizjo zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu. O wszelkich zmianach regulaminu pacjenci będą informowani z wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych obowiązujących przepisów prawa.